irinajonsson.blogg.se

tänkte uppdatera lite mer om födelsedags önskan

Kategori:

jag fyller år den 10:e o ska fyra den 13:e juni så det är ganska snart! de som läser min blogg kan ta reda på vad jag önskar mig :) fortfarande är det iaf hårvårdprodukter från redken man kan se det i "födelsedags önskan" i tidigare artickeln. o så det som jag härjar på just nu är ju blommor, så jag önskar mig oxå mkt med presentkort (lr lösa pengar) för att kunna handla på stora blommbutiker som är t.ex. blomsterlandet. vill helst köpa sj blommor o allt annat i blommbutikerna. älskar min gård o jag ger ju allt min kärlek till den o så klart allt min råd! ni som känner oss o hade sett hur vi hade haft här ett år sen o två o tre... ni vet hur det sog ut här alså växter o allt annat! jag önskar mig att jag hade mer råd för att kunna köpa hit o renovera o pryla! men man måste nog vänta alltid tills man fyller år för att kunna önska sig ngt:) jag gör allt det här inte för mig sj, jag gör det för alla, till o med elisabeth som äger huset, till o med rolle o leo o vänner o grannar o alla som tittar mot vårat boende o går förbi:) jag vill att det blir finare o mysigare men allt tar sin egen tid för växa skötas o så klart råd för att hjälpa växter att leva överleva bli finare o sköttsammare! all min lediga tid spenderar jag på gården o bara på kvällen när det är sent brukar jag logga in på dator för att gå på massor webbsidor som har det jag behöver till gården. säkert rolle är less flr att jag pratar hela tiden om gården men jag kan inte sluta tänka på det innan allt blir fint o klart. sen önskar jag mig oxå om det finns ens presentkort till det där stälke som man kan åka in med släpet o hämta massor med runda stenar o att få kunna välja sj. jag har en gård beroande o stenberoande för att kunna pryla o göra massor med de! tack att ni läste, nu vet ni vad jag önskar mig hellt klart :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: