irinajonsson.blogg.se

Mors Dag!

Kategori: Allmänt

Glad över dagen idag :) var ute med Leo hela morgon dagen. Sen vakna Rolle o tog en promenad med Leo medans jag lagade lunch till oss :) awww! det är så härligt när Rolle hjälper till! Jag känner mig trygg o stolt när jag får hjälp! :) sen åt vi ute på altan allihop o for att hämta stenarna :) det var en jävulst tung jobb kan jag tala om iaf men jag gör allt för att nå det fina trädgården jag drömmer om <3 Härlig dag vad kan jag säga?! sen for vi till affären o handla "lite" mat! det kostade iaf fruktansvärt mkt, tror att det kostade mest av alla dessa 3 år vi handlade. Jag fick mkt överaskning o jag älskar att få gooda överaskningar :) Ja! det är en mors dag imorn! jag fick fin buket blommor o en jätte goooood chocklad ask! sen Rolle åkte för att fortsätta med corvetten o jag fixa lite med stenarna unter en växtbuske! ajjj! jag behöver "MER" stenar! mkt mer! jätte många stenar! ngn som vill bli av med stenar hör av er till mig så tar jag gärna! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: