irinajonsson.blogg.se

Stan!

Kategori: Allmänt

Ja! idag fick jag Money från farsan för lite tidig födelsedags present :D Kul! Funderat hela veckan på hur jag ska göra till o hur vill jag se ut på min födelsedag! alså jag har så lite med klänningar! de flesta är iaf mörk färgade så det blir nog bara att köpa ngn ljus o fin lång klänning! o ngn skor till den! jaja, pengar är inte så mkt men jag får väl inte spendera åt vänster o höger! jag vill ha körkort helst för att slippa åka buss o vänta på den i hela jävla tiden! ska ringa lite dit o dit för att höra om ngn vill följa med?! föresten jag ska också köpa till lill killen några kläder om jag hittar, spec han ska ha är ju sånt keps lr hatt lr liknande, det är ju sommar o de ända han har är redan för små för hans lilla huvud ;) ha ett fint dag mina kära, så hörs vi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: