irinajonsson.blogg.se

updatering :)

Kategori: Allmänt

Tänkte lägga ut lite bilder o berätta kort om dagarna jag hade inte skrivit ngt.
Den 30:e april hade vi varit till Boden på majbrasan, en snabb sväng sen hade jag träffad mina kära som jag hade inte sett på drygt ett år det var då Loidie, Deborah o Lena. det var då oxå en snabb sväng pga det vart lite sent o Leo måste sova tidigt.
romantiskt visst? :)
Igår då hade man varit hemma o städat lite på garden, synd att all snö var inte borta så jag hade krattad o sopat en litet del av gården, den som är ingången. tog inte bilden till vårat städat nerfart pga det känns lite grått o tråkigt än så jag kommer med bilder till sommar. annars var det nog blåsig väder igår så när jag plockade alla löv kändes det som att det hjälpte inget stans med min standing, okej, det värsta hade jag tagit bort, det blev 1,5 stor sop påse för mig. får se när jag krattar vårat utsikt, då blir det säkert 10 sop påsar :O man hade struntad I att kratta förra året inanna vinter kom så det blir mkt job nu I sommarn. hoppas bara på en fin väder! annars var det lite problem med nypbuskar, jag vill så jätte järna få bort de. men de är inte mina, vad bra! jag kommer aldrig skapa gräs lr buskar som nyps! jätte svårt att städa under de för att inte bli nypen :( sen efter en hård dag, fast det var ingen hård lr jobbig, hade vi åkt o handla med rolle o leo lite gotta, rolle köpte 2 kg godis, kladdkaka, 2 paket chips, korv, palt, bananer, dipp, gräddfil o grade, o lite smått o got för lill pojken. då jag köpte var bara ostkaka, viste nog inte vad det var, trodde att det skulle vara samma ostkaka som jag hade gjort tidigare sj, men sog själva ordet ost o kaka, så tyckte jag att det skulle vara gott, o så köpte jag 2 små flaskor loka likes old school Lemon pie, o strawberry Ice cream de är så gooooda, o så köpte jag en chips påse.
Så när vi kom hem hade jag stoppat palt för att varma! gud vad jag älskar palt, men kan tyvär inte laga de :( sen var kvällen gjort för oss hade bara legat I soffan o slapnade av :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: